Het eerste Nederlandse netwerkmarketingbedrijf

Beyuna, opgericht in 2014, is een Nederlands netwerkmarketingbedrijf gespecialiseerd in hoogwaardige voedingssupplementen. Ons doel is tweeledig: het bevorderen van een gezonde levensstijl wereldwijd en het streven naar financiële autonomie. Samen met jou willen wij een wereld creëren waarin mensen voorop staan. Dit vormt de kern van onze filosofie: 'designing a world where people come first'.

Onze missie
Onze missie

Beyuna wil met haar concept wereldwijd mensen inspireren om op maatschappelijk en economisch verantwoorde wijze middels de juiste producten en diensten een belangrijke bijdrage te leveren aan welzijn, welbevinden en gezondheid van jou en anderen.

Onze missie heeft een duidelijk doel. Wij willen het welbevinden van mensen verbeteren door producten te ontwikkelen die daadwerkelijk bijdragen aan een gezond leven en een financieel autonoom leven.

"Designing a world where people come first."

Your future in control

De naam Beyuna komt voort vanuit Yuna. Dit woord betekent ‘krachtig’ in de Japanse taal. Dat is ook wat wij ook nastreven: werken aan een gezond leven vanuit eigen (daad)kracht, energie en verantwoordelijkheid. We hebben een heldere visie op de rol die we willen spelen in het welzijn van ons allemaal: het draait om mensen en hun (financiële) gezondheid.

We willen je helpen met preventieve gezondheid en een gezond leven, met hoogwaardige producten die motiveren om verantwoordelijkheid te nemen voor jouw gezondheid. Daarnaast willen we bijdragen aan jouw financieel welzijn, nu en in de toekomst. Beyuna staat daarom in de ruimste zin van het woord voor ‘Your future in control’. Je vindt deze woorden terug in ons logo.

  • Producten

    Beyuna ontwikkelt hoogwaardige supplementen die bijdragen aan een gezonde levensstijl van consumenten.

    Leer meer over de producten
  • Business

    Beyuna heeft een succesvolle business formule die werkt voor distributeurs met dezelfde motivatie en drijfveer.

    Word distributeur
  • Training

    Beyuna wil graag dat elke distributeur succesvol wordt en biedt daarom opleiding aan vanuit de Beyuna Academy.

    Meer informatie

Geschiedenis

1994
1994
1994
1994
1994
1994
1994
Fysiotherapie en start netwerkmarketing

In de jaren tachtig was oprichter Paul Gebbink fysiotherapeut in de topsport. Toen hij in 1994 in Los Angeles was voor het WK voetbal woonde hij een seminar over voedingssupplementen bij van een Amerikaans netwerkmarketingbedrijf. Paul en Els Gebbink besluiten te starten en worden zeer succesvolle distributeurs. Ze doen in twintig jaar tijd veel ervaring op.

2014
2014
2014
2014
Het begin van Beyuna

In 2012 ontstaat het idee om een eigen netwerkmarketingbedrijf in Nederland op te zetten. Na een aantal jaar van voorbereiding en ontwikkeling wordt Beyuna in 2014 opgericht met een uniek compensatieplan gericht op het herverdelen van geld. Het eerste assortiment bestaat uit vier producten. In 2015 openen we het hoofdkantoor in Amsterdam-Zuidoost. In 2016 worden de webshop, business website en app gelanceerd.

2018
2018
2018
2018
2018
2018
Opening Academy en livestream

In 2018 openen we de Beyuna Academy, dé plek voor presentaties, training en support om het vak netwerkmarketing en het Beyuna concept zo goed mogelijk onder de knie te krijgen. Ook vindt het eerste voedingsseminar plaats. In 2019 zijn we gestart met livestreamen, zodat Beyuna distributeurs locatieafhankelijk trainingen en presentaties kunnen volgen.

2024
2024
2024
2024
Vernieuwde huisstijl

Beyuna heeft in tien jaar tijd naam gemaakt als merk met voedingssupplementen van de hoogste kwaliteit. Het werd ook tijd voor een vernieuwde huisstijl, een nieuwe website en we zijn de trotse eigenaar van een animatiefilm, waarin het krachtige verdienmodel van Beyuna beknopt en duidelijk wordt uitgelegd. Ook onderdeel uitmaken van Beyuna?

Word distributeur

Bekijk ook

Team Nieuws & blogs Over de producten